ページ

2016年11月28日月曜日

そら sky

2016.11.28

ご近所にソラに会いに行きました。ソラは10ヶ月になる猫です。私たちは小さい時から知っているんです。
My wife and I visited one of our neighbors to see Sora - in Japanese it means "sky". He is ten month old cat, and we know him since she is just a baby.

もう、大人のような風情です。
Now, he looks like an adult.

しかし、手を突き出せば子供のように反応します。(笑)
Yet, when I poke my hand, he reacts as a young cat. lol

カーテンの陰からも...
Even behind a curtain...

私のカメラのストラップにもしがみつきます。
She also enjoy capturing the strap of my camera.

しかし、足が日本も出ると、どちらがいいか迷ってしまいます。
But, when two feet are poked, she cannot decide which to jump to.

私の足も好きですね。
Loves my leg, too.

一方我が家では、犬が何か美味いものがないか探りながら眠っています。
Meanwhile at our home, our dog is just sleeping while trying to sniff something delicious.



0 件のコメント:

コメントを投稿